awesome

Jaha, idag skulle vi varit vid havet, men det blev inte så mycket med det -.- Det va grymt mulet på vägen dit och självklart när man är 100 meter ifrån stranden börjar det dugga, men vi stannade kvar ett tag iallafall :) Sen sa pappa "jag slår vad om att solen kommer bryta sig igenom inom en timme" då säger jag "nej, jag slår vad om att det kommer ös regna inom en timme" och vem hade rätt? Började verkligen ÖS regna, redigt skyfall det där ^^ Så vi drog till någon annan strand jag inte vet namnet på med Thelin och självklart tog de med sig solen :* Så vi låg där hela dagen istället :) Men nu är vi hemma och jag ska väl leta upp Smallville avsnittet som gick nyss, så vi hörs senare :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback