godis, cola och Smallville ♥

Blev lite ändrade planer ^^ Fick ett sms från Johanna om att komma till henne :) Där var även Amanda H, Emma, Amanda L och Elin P :) Så lite av en återträff det där ;) Och tusan va roligt det va! Först kollade vi på Eden lake, usch! Den va riktigt bra, men gud så äcklig! Riktigt grym alltså (grym som i elak) Man ville verkligen slå ihjäl ungdomarna! Usch.. Sen drog vi till Djulö och där badade jag, Johanna och Elin :D Fyfan va skönt det va i vattnet! Herregud alltså :D Men nu är jag hemma igen, så ska väl äta lite godis sen sova :) Eller juste!! Jag har fortfarande inte kollat Smallville! Det ska jag göra :D Så två avsnitt av det blir det nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback