it's so damn hot outside!

Alltså herregud! Man lider av att vara utomhus ju :o Det är äckligt varmt och sjukt kvavt! Inte skönt alls :( Men iallafall, sov ju hos Erika inatt :* Gårdagens kväll innehöll väl inte mycket mer än att äta, singstar, fika, film, ute, film, sova ^^ Haha! Men ändå mycket trevligt för det :) Idag drog vi till Djulö och fytusan vad varmt det är, jag dog verkligen där nere! Man kunde ligga i 5 minuter och känna hur allt liv i en bara försvann och man dog bort -.- Och så gav man världens bästa idé; Nu går vi till vattnet! Haha :D Det var nog dagens höjdpunkt :) Nu har jag och syster kollat på en halv film, haha! Jäkeln valde Megavideo och man kan ju bara kolla 72 minuter! Hur smart får man va? Trodde faktiskt alla visste det -.- Men nu till det viktiga! Ikväll är det final för fan! :D Och vem vinner? GHANA!! Eller nu blev det nog lite fel :( Tusan också! Det får väl duga med Spanien ^^ GO TORRES! Så Erika + familj kommer hit till 8 skulle jag tro, sen blir det össsssssss med fotboll på tv! Wihoo ;)

Nu ska jag lägga in bilderna från igår, så lägger väl upp de strax :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback