leave it all to me

glöm inte frågestunden!

Kanske drar ner till Stadsparken sen för någon talangjakts grej :) Det har varit någon Onsdag tidigare och så är det nästa, tror det är då syrrans pojkvän ska va med :) Så då är det spikat att jag ska dit ^^ Men funderar även på om jag ska dra mig ner ikväll med Emma Lindh :) Om hon vill dvs, annars hittar vi väl på något annat :) Sen kommer resten av dagen även bestå av välidgt mycket funderande och tvekanden. Men hoppas att jag kommer fram till rätta beslutet :) Morgondagen kommer börja med att jag ska möta Alice vid ungdomsmottagningen runt 11 för att jag ska fixa p-piller, eftersom det va stängt i måndags.. Blev skit arg! Men imorn ska det vara öppet iallafall :) Sen blir det att packa allt till Göteborg och runt 4-5 drar jag hem till Alice så kommer jag sova där :D För redan klockan 7 på fredag morgon åker vi :) Härligt! Kommer bli super kul! Men nu ska jag se om jag kan hitta på något under en liten stund :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback