lovely

Kom precis hem :D Har haft det grymt trevligt ikväll! :) Vi blev jag, Erika, Alice, Monika, Malin, Pontus, Simon, Anton, Markus och Robin :) Vi va först i stadsparken, där köpte vi en familjepizza och delade på under talangjakten :) Mums! Sen drog vi till Ica Nära och hyrde film och sen vidare till Pontus för att kolla på den :) Dock var den skit dålig och så jävla orealistisk xd Så jävla fail! Så kolla INTE på Final destination -.- Jag har sett Final destination 3 och den är sjukt mycket bättre!! Sen drog vi vidare ut och cyklade runt lite och sen drog vi ner mot stan och vidare till mc :) Där satt vi väl ett tag, sen vid 11 splittrades vi och vi drog hem :) Så nu sitter jag här och jag har haft det skit trevligt! Så ska väl lägga in bilderna strax, så lägger upp de här snart nog :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback