pink nails

Om ungefär 1 timme så skjussar pappa ut mig till Alice :D Ska dock äta först, pannkaka :) Mums! Sen vet jag inte riktigt vad Alice och jag hittar på :o Vet iallafall att vi ska vara duktiga och dra ut och jogga ikväll :D Så kanske borde plocka fram lite träningskläder ^^ Men som jag redan skrivit så kommer uppdateringen vara väldigt låg under helgen, men ska försöka uppdatera lite kort ibland via mobilen :) Kanske mms bloggar och skickar med en bild? Kanske på något jag köper? På snygg Alice :D Vem vet, uppdateringar blir det iallafall :) Men när vi kommer hem så blir det STOR bild bomb här, men tror de flesta bilderna hamnar på facebook :) Så på tisdag kan ni ju kika in där om ni är nyfikna :) Där hittar ni även Kreta bilderna som jag aldrig la in på bloggen ^^ Sök bara på Erika Staaf, så hittar ni mig :) Ni bör känna igen bilden jag har eftersom den finns på bloggen :) Men jag uppdaterar kanske något mer ikväll om jag får låna Alice data, annars hörs vi någon gång i helgen :) PUSS

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback