svar på frågestunden

Nu kommer svaren på frågorna ni ställde :)

Hur lång är du & när fyller du år?
Kram Malin.
Jag är 175,5 cm lång och jag fyller den 24 September :) Så det är ca 2 månader kvar till jag fyller, woho :D

- har bloggen ändrat dig som person?
Min blogg har inte ändrat mig ett dugg :) Min blogg är inte speciellt stor, har ca 70 unika läsare per dag och även om jag hade haft över 1000 unika läsare hade jag inte förändrats något, för något jag alltid sagt är att jag aldrig kommer ändra mig som person pågrund av en blogg, för man blir verkligen falsk som person då. Och jag vill inte se mig själv som falsk utan som mig själv :) Så nej, jag har inte förändrats :)

Vad är det bästa du vet?
:)
Det bästa jag vet är nog... Jag vet faktiskt inte :o Har massor av saker i mitt huvud just nu som jag älskar, men det finns inget som är bättre än något annat :o Men det som tar största platsen i mitt hjärta är ändå familjen :) Så mitt svar blir familjen :)

Bästa bloggen?
Min favorit blogg måste nog vara Isabelle Strömberg :) Hon är inte som de andra stora bloggarna, hon är inte falsk av sig och försöker vara något hon inte är :) Och allt hon skriver är super bra, så det är verkligen en blogg jag kan tipsa om :D Annars är de Katrineholms bloggar jag läser as bra :)

vad tycker du om att jag är kung kangas? hehehe ;)♥
Hahaha! Jag avgudar dig! Jag är din undersåte och jag gör allt du ber om! Eller njae.. Nu ljög jag ganska mycket Alexander ^^ Haha :D

Favoritdjur?
Gud, det här är nog den enklaste frågan :D Det finns bara ett djur som har en enormt stor plats i mitt hjärta och det är kanin ♥ De är underbara helt enkelt! Har haft två kaniner och Tufsan är en av dem och henne älskar jag enormt mycket!

Ditt största intresse?
Mitt största intresse är väl vännerna skulle jag nog tro :) Tillbringar all tid jag kan med dem eftersom sanna vänner har man livet ut! Så gör allt jag kan för att ha kvar dem :D

vad är ditt bästa sommarminne?
Om du menar den här sommaren så måste jag nog säga Pink konserten :) Har aldrig varit på en konsert tidigare och det va verkligen hur grymt som helst!

beskriv dina tre bästa egenskaper!
Haha, oj! Mina tre bästa egenskaper.. Första är väl att jag alltid är vädligt hjälpsam av mig? Andra.. Jag är tydligen väldigt omtänksam :) Är det en egenskap ens? :s Har ingen aning, haha! Och den tredje.. Jag är otroligt grym på att laga mat! Haha, det kanske va enda egenskapen? Jag vet faktiskt inte ^^

Berätta om programmet du ska börja till gymnasiet :D
Jag ska börja stylist programmet på Plusgymnasiet i Norrköping :) Där lär man sig om styling inom make-up, håruppsättningar och skönhet :) Man lär sig även om färglära och självklart alla grundämnen :) Så är man intresserad av styling så ska man verkligen söka till denna linje! :)

Vad är det bästa du vet?
Jag svarade ju på den frågan förut, men kan skriva igen :) Det bästa jag vet är familjen :)

Vad är det värsta du vet?
Det värsta jag vet är nog vänner som under lång tid bara sviker och ljuger för en, har varit med om en sån och det är sjukt jobbigt :o Så det är verkligen något jag inte vill ha längre!

favvo djur?
Igen; Kanin :D

Vilken är din favorit färg?
Gud, jag älskar gult! Gult är så himla snyggt så det är inte klokt! :D Så rimmet "gult är fult" stämmer absolut inte!

din bästa resa?
Min bästa resa, hm.. Jani :o Alla resor jag varit på har varit jätte roligt! Men måste väl nästan säga Kreta som jag var på i Juni :) Eftersom jag va så pass liten under alla andra :)

va har du för planer för nästa år?
Oj, jag har två stora planer :D Som att jag och Erika kanske ska flytta till Norrköping under andra terminen i första ring :D Sen så ska Erika och jag försöka spara massor av pengar till nästa sommar så vi kan åka utomlands själva ihop :) Och målet blir New York och om vi inte har råd blir det något land i Europa skulle jag tro :D Det är väl det mesta jag vet :)

Vad är ditt drömjobb?
Mitt drömjobb är att starta ett eget klädföretag :) Och jag är ganska storsint av mig, så jag vill bli mer känd än Ingvar Kamprad, haha :D Och bli mång miljardär ^^ Det är mitt drömjobb :) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback