제 마음은 당신에 속한다

Ce soir, mon père, le père de l'Erika et le père de Elin de cuisson super bonne nourriture pour nos familles et une chose est certaine, ils ne manquent pas! J'attends donc ce soir, jusqu'à quand nous procurer de la nourriture délicieux!

Förstod ni? Njä. trodde väl inte det :D Och ni som kan franska, är det något stavfel eller otroligt korkat ordfel som det brukar kunna bli för mig, snälla, skratta inte allt för mycket ^^ Ska jag ta det på svenska istället? :)

Ikväll ska min pappa, Erikas pappa och Elins pappa laga riktigt god mat till våra familjer och en sak är säker, de misslyckas aldrig! Så jag längtar tills ikväll då vi får underbart god mat!

Så ska det va! :D nu förstod ni nog lite bättre ^^ De har gjort likadant två år tidigare och det är alltid någon annorlunda rätt man inte ätit förut :D Och självklart är de så pass dryga att de håller det hemligt vad det blir.. Så är förbannat nyfiken! :D Så runt fyra kommer alla "flickor, tjejer, kvinnor" hem till oss och "männen" lagar mat hemma hos Thelin har jag för mig :) Sen drar vi dit till sju kanske? Blir nog super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback