Välkommen till Köttkulle, HAHAH

Hejsan! :) Nu är jag hemma och jag har haft det så grymt kul! Vi va på Liseberg hela dagen idag och vi hann med säkert 20 åk Alice och jag ^^ Dock regnade det hela dagen, men vad gör det? ;) Lika kul ändå :D Och så är det aldrig några köer :D Vi åkte;

Kanonen 4 gånger
Balder 2 gånger
Upp svinget 3 gånger
Upp skjutet 1 gång
Hang hay 2 gånger
Spinrock 2 gånger
Lisebergsbanan 2 gånger
Flumride 1 gång
Kålorado 1 gång


Jag tror det va allt :) Skulle dock inte förvåna mig och jag glömde någon eller skrivit för liten siffra på ett åk :) Men jag har aldrig haft så sjukt roligt som i Göteborg! Först Pink och 3 andra grupper, sen en heldag med shopping i Nordstan m.m och sen en heldag på Liseberg :D Underbart kul! Men nu är jag jätte jätte trött så nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen med vetekudden ^^ Fryser som en stucken gris! Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra :) Kanske softa och sova länge, haha! Kanske svarar på frågestunden också :) Men nu får ni ha det så bra! Och juste, de få bilder jag tog kommer nog upp imorn :) Jäkla skit med konserten alltså.. Usch! Ville ju ta massvis med bilder :( Men men. Godnatt och sov gott allihop! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback