you blew away

Blev inga bilder idag heller ^^ Men det gör nog inte så mycket hörreni :) Dagen spenderades iallafall vid Kovik som ni redan visste, men dock var det förbannat kallt i vattnet och det blåste väldigt mycket, så det va även kallt på land.. Så inte den mest lyckade dagen precis ^^ Nyss kollade jag på senaste avsnittet av Pretty Little Liars, så jävla grym serie så det är inte klokt! Ni måste se om ni inte redan sett! Sen vill jag att Vampire Diaries ska börja igen :(  Det har typ säsongs paus och börjar igen i September om jag minns rätt :( Men varför klaga? DÅ BÖRJAR SÄSONG 2! Woho! Suckers som kollar på sexan, ni är fan inte igenom hälften än, haha! Känns så sjukt roligt när man hörde under musikalveckorna hur en del diskuterade vad som hände senaste avsnittet och man själv låg 10 avsnitt före typ ^^ Haha! Härligt härligt :) Men nu ska jag tvinga pappa att följa med till affären och köpa godis, sen ska jag sätta mig och kolla någon film :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback