boom boom boom

Tja! Kom hem för drygt en timme sen och det första jag ser när jag kommer in är att mitt rum är om möblerat, IGEN! Mamma hade tydligen tröttnat på att se min obäddade säng dag ut och dag in, hehe! Så sängen står där garderoben stod förut och garderoben där sängen stod :) Tv:n flyttades även med så den fortfarande står brevid garderoben :) Blev faktiskt ganska okej. Men det dåliga med idag då är att nu har min laddare slutat fungera helt och hållet! Och min dåliga data räcker bara i 1 ½ timme HÖGST! Så jag har 40 min kvar av tiden nu! :( Men pappa ska åka upp till onoff nu och kolla om han kan byta ut en del av laddaren (den trasiga) till en ny :) För att köpa en hel låda kostar 500 spänn! Och vi har redan köpt en sån så fan heller att vi lägger ner ännu 500 spänn på det! Visar bild på "grejen" strax under :) Annars har dagen varit grymt slapp, riktigt skönt faktiskt :) Och vädret har varit kanon! Gick i kjol och linne hela dagen, haha! Äntligen kan man! :D Haha! Nej, nu ska jag gå ut och kolla på tv eller något? Haha, NEJ! Jag ska först kolla om någon av mina serier uppdaterats :D Så ha en fortsatt trevlig tisdag hörreni ;) Blir nog någon mer uppdatering sen :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback