boring day or WHAT!

Dagen har varit grymt tråkig! Har inte gjort ett dugg nödvändigt! Bara glott på tv, spelat The Sims 3 och så nu blir det mer tv, haha! Men har varit så otroligt trött idag, så det va väl okej ;) Har precis duschat, så nu känner jag mig fräsh, tänkte köra med peeling, men glömde bort det, så får köra det imorn eller på tisdag istället :) Klockan nio ikväll tänker jag kolla på Travel and living, tror jag den heter och kolla på någon jäkla skönhetstävlings grejs för små barn! Blir så sjukt äcklad av det, herregud! Barn som är kanske fem ser ut som 30! Det är fan fel! SÅ FEL! Men ändå ska jag se på det, haha! Så om någon av er har Travel and living, kolla på det, så ska ni få se vad jag menar! Fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback