Filmen:

Åååh! Så sjukt underbar! Gud, just nu rinner tårarna alltså! Slutet är så sjukt sorgligt! Filmen utspelar sig 2001 och var till en början väldigt lång tråkig, man trodde det gått väldigt långt på filmen, men det visade sig gått 20 min kanske? Men i mitten började allt, det blev mer och mer drama och filmen blev bättre och bättre! Killen (kommer inte ihåg hans namn), Robert Pattinson, spelar iallafall killen, filmen handlar om honom och under filmens gång råkar han illa ut väldigt många gånger, han och hans pappa bråkar enormt mycket, de nästan hatar varandra och hans lillasyster blir mobbad, riktigt illa också. Både han och systern tror att deras pappa inte älskar dem, men i slutet visar det sig att de båda haft helt fel. Han bryr sig mer än de kunnat ana, bara det att han aldrig haft någon tid och när de väl förlåtit honom i slutet och killen (haha) ska möta upp pappas på hans kontor, som är i själva World Trade Center och alla vet ju vad som hände den 11 September..? Filmen hade precis blivit underbar och den kunde haft ett hur bra slut som helst, men eftersom filmen ändå heter Remember me, så hade syrran och jag funderar på vad som var anledningen till det namnet, och nu kom det.. Där står han, mitt i WTC 11 September 2001 när två flygplan krashar in i båda tornen.. Och tårarna började rinna direkt när man förstod.. Det var så sjukt hemst slut.. Men filmen, den måste ses, av exakt alla!


samma bild igen, jag vet, men skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback