fräääsh!

Undra hur många gånger jag använt den rubriken? Haha! Men iallafall, har myss duschat :) Rakade även benen, kände att det var dax, haha! Så nu är de hur lena som helst ♥ Tror aldrig de varit så här lena förut! Har även målat naglarna :) Så nu ser det fint ut, haha! Körde peeling igår, så det behövdes inte idag :) Kör det nog på tisdag igen :) Det kommer bli super skönt! Alltid skönt med peeling! :)





Och jag tänkte köra en liten överraskning för er läsare, alla mina vänner och nära i veckan ;) Det handlar om förändring, så om någon tror sig veta vad jag tänker göra, så kan ni ju gissa? ;) Så troligtvis på fredag eller i helgen, håll EXTRA utkik efter min överraskning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback