Hemma :)

Nu är jag hemma ifrån skolan :) Sjukt skön dag verkligen! började med slöjd 08:50 och jag blev nästan klar med min t-shirt :D Syr liksom kläder i skolan, hah! Vill inte ha något jäkla mojje eller så, så gör bara en vanlig vit bas t-shirt :) Lär säkert slänga den sen eller sova i? Haha, om den passar, hahah! Sen var det engelska och vi kollade klart på Shakespears in love :) Riktigt bra film faktiskt! Sevärd helt klart :) Sen var det lunch och sen friskvård, bara en halv lektion dock och vi satt ändå bara i mediateket :) Skit skönt! Och sen hade vi sv/so som var ganska skön den med :) Vi var halv klass för att en del inte var där och en del var sjuka :) Skit skönt! Påvägen hem från skolan stannade jag till vid Ica Nära och köpte på mig massa godis :) Kostar fan bara 4:- hg! Grymt! :D Så man måste ju passa på ;) Men nu är klockan tre och om fem minuter börjar Ghost Whisper, vilket jag måste se! Så nu ska jag gå fram 3? steg och sätta på tv:n och sen gå tillbaka de 3 stegen till sängen och lägga mig och kolla på det och mumsa på godis! Så ha en underbar fortsatt onsdag! Och juste! Ikväll är det sista delen av CSI trilogin :) Sjukt kul! Och jag märker att jag använt sjukt, grymt och skönt väädligt många gånger, haha! :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback