hemma igen nu då :)

Kom nästan nyss hem från Heaven or hell :) Fick som sagt en provsminkning, grymt snygg faktiskt :) Kanske inte något jag skulle använda vardagligt eller under fest, men helt klart om det skulle vara en fotogrfering :) Eller något liknande :D Älskar verkligen ögonen! Grymt fina! :) Och i början när hon bara använt concealer, foundation och puder, herregud! Så sjukt slät och fin hy! Trodde verkligen inte att jag kunde se ut att ha helt underbart fin hy! Haha, gud, smink är livet! Gav henne även mitt nummer, för hon frågade om det för hon ville tydligen "använda" mig som provdocka igen :D Hehe, otroligt roligt!








Kommentarer
Postat av: frida

hihhiii, förstod det ;) <33

2010-03-17 @ 23:00:36
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback