kvällen planerad √

Sådär ja! Nu har jag kvällen planerad med några söta ungar, hehe! Blir melodifestivalen och massa babbel säkert, haha! Och mycket gott, hihi, JAG VET! Just nu tänker ni när jag skrev "mycket gott": Skulle inte hon sluta äta godis, glass och dricka läsk? Men vet ni vad! Det tänker jag inte! Iallafall inte denna helg, haha! För jag förtjänade godiset igår så jäkla mycket, HAHA! Ni ska bara veta allt bra jag gjort, haha! Så det var helt klart min belöning :) Och ikväll är det lördag och alla vet väl vad man brukar kalla godis för? LÖRDAGSGODIS!!! Så då får jag också, haha! Nej, nu låter jag som en barnunge, haha! Så det får jag sluta med ;) Och sen märkte jag nu att jag skrivit "haha" typ 6 gånger! Och "hihi" och "hehe".. Men men, nu sitter jag och väntar på att Emma ska ringa mig så vi kan dra till Coop, för hon ska köpa godis till kvällen :) Och bara för er, det kommer bli bilder ;) Haha! Så imorn, HÅLL UTKIK EFTER SNYGGA BILDER!


Kommentarer
Postat av: Sandra Jansson

Härligt (: Ja ska oxå ha över massa kompisar till mig, kommer bli massa roligt de aså (:

2010-03-13 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback