Måndag 22/3

Haft lite av en dålig uppdatering idag, men det är så det blir ibland, haha :) Den här dagen har varit ganska okej faktiskt, ganska så slö faktiskt, vilket är sjukt skönt! Efter skolan drog jag med Helena och Elin till stan, för Helena skulle köpa en present till en, själv tycker jag inte om den, haha! Det vet hon :D Men hon älskar den, så det är ju bra det iallafall :) Det är ju inte jag som ska välja, haha! Men jag får säga vad jag tycker ;) Hehe! Ikväll blir det nog att kolla på CSI skulle jag tro :) Har även nyss kollat på Bondi Rescue? Heter det så? Sjukt bra reality serie? Eller vatusan det är, handlar iallafall om livvakter på Bondi beach i Australien och en del av dem ser ju hyfsat okej ut, men kropparna.. Gud! Hehehehe! (dräggel varning) HAHA! Så snygga är de! Men nu ska jag nog kolla runt på lite sidor, så ha det bra, kanske uppdaterar igen lite senare, annars hörs vi imorn :D PUSS!

facelook:


dagens klädsel:



Kommentarer
Postat av: he he de vill du allt veta huh?

SNygga strumpor;)

2010-03-26 @ 01:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback