Nationella snart då! :(

Tisdag idag och idag har jag och självklart alla andra som går i 9:an nationella prov i engelska.. Fett jobbigt! Vi får heller inte ha med något att äta eller så, eftersom det är hör/läs förståelse och provet är under 3 timmar! Men jag tänker faktiskt ta med mig dricka ändå, haha! Vad ska de göra? Jag ska inte behöva törsta ihäl! Man får ju faktiskt inte lämna klassrummet ;) Jag har iallafall hinnit äta 2 mackor så jag får i mig lite energi så jag kan koncentrera mig :) Det är nog bra! Och sen har jag ju drickan, för extra energi, hihi! Så om någon minut kommer Julia hit och då ska pappa få skjussa oss till skolan, så vi hörs i eftermiddag allesammans :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback