trött, tröttare, tröttast

Puh! Nu har jag läst till tredje delen som heter "Segraren" och det ska bli skit roligt att börja läsa, dock orkar jag inte nu, haha! Är hur trött som helst! Så tror jag ska borsta tänderna och sen sova eller något :) Fast det lockar inte så mycket, så mycket som jag legat i sängen i dag redan, haha! Men ögonen säger annat, hihi! De vill ha söömn :D Eller jag kanske slår på en film och gör mig en macka? :o Känner mig fáktiskt ganska hungrig! Så det lockar nog ännu mer än sömn :) Så får det bli! Men annars, sov gott allihop och ha en fortsatt trevlig lördags kväll :D


dagens kläder förresten!

linne - gina tricot
stickad tröja - gina tricot
strumpbyxor - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback