vanlig, tråkig söndag

Hejsan hoppsan, haha! Nu har jag läst ut Hungerspelen, hade typ 40 sidor kvar igår kväll :)Blev liksom inte film och macka, haha! Fortsatte läsa (A) Hehe. Så nu har jag precis skrivit ut min bokrecension, så imorn kommer jag lämna in både Hungerspelen och På västfronten intet nytt :) Tusan vad Mari kommer bli glad, haha! Så nu har jag gjort allt jag legat efter med! Och det känns som världens lättnad! :) Just nu sitter jag och funderar på om jag ska hämta lite glass, höhö, skulle vara grymt mumsigt! Eller kanske ska jag göra milkshake? Skulle vara ännu godare! Haha! Gud vad jag är sliskig med sötsaker hela tiden ;) Men nu är jag värd det! Läst hela jäkla helgen ju! Haha! Nu kom jag på mig, förra helgen var jag också värd godis, hahah! Gud, varje helg är jag värd det, för jag är ju som jag är, jag är värd allt! ;) NEJDÅ! Jag är inte sån som tänker så, haha! Men ibland förtjänar man saker :D Och jag förtjänar goda saker, som godis och glass, haha! Eftersom jag varit så pass duktig :)) Hehe!

Tittade förut i mitt ansikte och jag märkte att jag börjar få otroligt mycket blemmor och skit :( Måste verkligen skaffa mig något medel, typ Visibly Clear, det kanske funkar? Har haft Clerasil, heter det så? Förut, men det hjälpte inte ett dugg! Så måste verkligen prova något mer :) Okej, jag har inte värsta acne problemet, haha! Men jag har ett fåtal blämmor nästan hela tiden, kanske 3-4 stycken ch väldigt många orena porer, vilket är otroligt irriterande, jag ar försökt med massor, jag har sminkbortagning och sen ansiktsvatten, peeling och massa sånt, men det bättras inte! Bara hyn, haha! Den blir ganska fin :) Haha, förutom alla blämmor -.- Så ska verkligen se till att skaffa mig någon sorts produkt :) Gud vad långt det blev, haha!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vore det med mindre sötsaker och slisk.....då kanske du skulle slippa alla "blemmor"

Visst är Clearasil bra men det hjälper inte ett dugg om man fortsätter mata kroppen med massor av skräp.....puss på dig ;)

2010-03-21 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback