vi ses i dina blå ögon älskling

Gud vad jag är dålig på bloggandet nu för tiden! Uppdaterar en gång om dagen! Men det kanske är okej? Gillar ni det inte, säg till, haha! Men iallafall, idag hade vi nationella i engelska, uppsats dårå. Gick väl sådär, kändes lite stressigt så det blev inte precis det bästa jag gjort, men hoppas det duger :) Fick även tillbaka mitt nationella hör/läs förståelse i engelska, där fick jag VG, vilket jag är riktigt glad för :) Annars har den här dagen inte varit så speciell, men ikväll blir det Grey's Anatomy! :)

Imorn är det skol bio någon gång ring tio? Tror bion heter Prinsessa eller något, om det är den jag tror det är så har jag för mig att jag velat se den? Men jag vet inte, haha! På fredag är det också lite roliga saker som händer, vi ska kolla på Tallås musikal, så vi får se om den är bra ;) Men självklart kommer den inte vara lika bra som våran som kommer ha premiär 5/5 ;) De ni! Så ni som ska se den på fredag, vad ni än tycker, håll ut till 5/5 så ska ni få något på lite högre nivå inom ämnet "bra" ;) Hehe! Fick även reda på datum idag om när vi i Juni ska till Stockholm med klassen och 9b1 :) Tror det ska bli 8:e Juni :) Då blir det först muséum sen riksdagen och sen Gröna Lund :D Super! Måste bara se till att inskaffa lite pengar! Kommer vara tvungen att spara från Maj, men då skulle jag köpa Cheer Cover, men kanske kan ta det i April istället? JAG VET INTE!!! Ååh! Blir så arg när allt kommer på samma gång..! Sen måste jag hitta en skolavslutnings klänning! Tänker inte ha någon jag redan haft direkt, haha! Så det blir lite panik! Haha! DET MÅSTE JAG OCKSÅ GÖRA I MAJ!!! HELVETTE!! Ååh! Jävla skit också! Haha! Det är bra med blogg, då kan man uttrycka sina känslor lite ;) Haha! Få ut ilskan dvs ;) Idag blir det ingen bild, hann inte ta någon imorse, men imorn så ska jag nog hinna med en :) Så vi hörs imorn, då får ni kanske en recension på filmen som vi ska se också :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback