17:39 22 Maj

Haha, blev visst uppdatering nu (A) Men som sagt, klippte gräset hos farmor idag :) Blev bara det, får tvätta fönsterna någon gång snart istället :) Men ska tillbaka dit på onsdag och klippa ännu en gång, gräset va för fan 3 dm högt! Haha, så jag skojar inte om att det var jobbigt! Men tjänade 350 kr så det var värt det :D Haha, när jag kollar ut nu ser jag hur alla på vår sida av kvarteret går omkring utanför, det är som sagt kvarters fest idag :) Ganska kul faktiskt, dock ska inte jag gå, heh. Vill inte gå eftersom Julia inte kommer xd Deras sida blev inte bjuden, haha! Så jag stannar hemma ikväll och tydligen ska syrran iväg, så blir helt ensam -.- Så vi får se vad som händer för mig ikväll, känns ju lite trist om jag ska sitta helt ensam faktiskt, hah! Kanske kollar med någon om någon vill dra ut med mig eller något :) Skulle vara lite trevligare än att sitta ensam hemma en lördags kväll! Kanske drar ut på en lång foto runda om inte Emma tar med sig system? :D Skulle vara grymt kul! Då kanske jag kan kolla med sötnosen Erika om hon frisknat till och om hon vill hänga med :) Men nu ska jag sluta skriva, blir för långt för er att läsa annars! Men skriver mer sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback