du gör min dag

Hm.. Känns fortfarande lite oroligt, men känns ändå lite bättre efter att ha snackat med mamma, så hoppas det blir bättre! Fyfan! Men iallafall, imorn är det tydligen idrottsdag, så blir att spela brännboll en hel dag efter att ha varit sjuk, haha (y) Nej, men det blir väl helt okej :) Ska väl säga till lärarna att jag inte kommer anstränga mig så mycket, eftersom jag inte är helt frisk än, så jag inte blir sjuk igen :/ För det orkar jag INTE med kan jag säga, hah! Har en enormt stor känsla att jag vill ut och gå :D Men vet inte riktigt om jag har orken, haha! Men skulle vara förbannat skönt! Men jag sitter nog kvar vid datan istället :) Känns ännu skönare, hihi ;) Så ska dunka lite hög musik i någon timme till, sen klockan 21:00 blir det CSI och sen ska faktiskt lilla jag sova :D PUSS



cool tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback