..

Vafan då! Känns nästan som jag måste gå till skolan imorn nu -.- Har tydligen nationella i Kemi! Och vill ju inte missa ett nationella prov :o Men hur fan ska jag göra egentligen, för min hals kommer bara börja klia så jag får världens host attack och det är ju inte så roligt om det händer UNDER nationella! Så känner mig lite illa ställd nu :/ Och sen vill jag på kvällen dra till Djulö, för massor ska tydligen dit och det skulle vara förbannat trevligt att träffa lite folk, eftersom jag under två veckor varit instängd utan något sällskap -.- Så kanske får gå runt med en förbannad jävla vattenflaska imorn? Helvete! Men vi får se hur jag gör..

Kommentarer
Postat av: frida

sv: helt great låter det :D måndag blir det! <3

2010-05-20 @ 20:56:10
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback