hellooo

Har precis kollat på FlashForward och självklart är det lika grymt och spännande som vanligt! Älskart verkligen! Nu spelas det musik i högtalarna, hade tankarna på att dra ut, men det blir inte så :( Så musiken får fortsätta :) Funderar även på om jag ska ge er ännu en grym låt :) Fast nu inte någon med dunk, utan en fin låt. Hm.. Det märker vi, haha :D Och har ni tänkt på att uppdateringen varit på topp idag? :D Woho! Så statistiken är hög idag igen :D Det gillas skarpt :* Juste, det har inte blivit någon film än, hah! Och jag som tjatat om det hela kvällen typ att jag ska sätta på en film, men tydligen inte ;) Juste, målade precis naglarna! Vitt fick det bli idag :D Så vi får se hur länge det håller, haha! Skit nagellack alltså! Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och låta spotify rulla på flitigt :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback