helt galen i dig

Blev klar med pluggandet för 1-2 timmar sen :) GRYMT skönt att ha det avklarat nu! Så nu kan jag bara ta det lugnt :) Dock har jag upptäckt ett nytt problem :/ Medicinen jag tar gör så jag inte kan äta :( Klarar inte mer än minimalt och då menar jag minimalt.. Känns som jag inte ätit något allt idag :/ Men jag är ändå inte hungrig, det är lite knepigt det här.. Men jag får stå up :) Bara några dagar kvar! Dagens planer för imorn är såklart skola, först iallafall :) Sen efter drar jag ner på stan med mamma och kollar efter lite kläder, sen blir det stan med bästa Frida! Så hoppas på fint väder imorn! För jag vill ha shorts! :D Men nu ska jag göra något som jag inte riktigt vet vad det är än, haha! Eller vafan, sitter kvar vid datan :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback