it's just human

Hejsan hejsan :) Sitter för tillfället och målar naglarna, inte så mycket att måla dock, eftersom alla skit naglarna gick av under musikalveckorna! Haha.. Kom iallafall hem vid halv två :) Va som sagt på ungdomsmotagningen idag också för att fixa p-piller, men tydligen har jag redan ett recept på Apoteket för 3 månader, så jag hade bara att hämta ut sen förra gången jag tog, haha! Smarta jag :) Så ska väl hämta ut dem på torsdag skulle jag tro :) Man ska ju börja ta dem den dagen man får mens och jag bör få snart, så det är nog bäst om jag hämtar ut snart nog :) Morgondagen kommer spenderas hemma, min röst klarade inte av en heldag av prat, som det veerkligen blev idag, haha! Rösten är värre än imorse fan! Och då var det förbannat illa! Så måste vila upp den imorn och så tar vi nya tag på torsdag :) Och då är det tydligen film också? Haha, måste försöka få fram lite tider och sånt till det :D Vill ju inte stå någonstans som en idiot medans alla andra är någon annan stans ;) Haha! Nej, nu ska jag fixa mig en till toast, är sjukt hungrig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback