jäkla skit!

Fan vad förkylningen brytit ut på kort tid! För någon timme sen var det bara snuva, nu är halsen igång också! Är riktigt hes och skulle absolut inte förvåna mig om jag får ont i halsen tills imorn också... Men pappa är iallafall iväg och handlar Kan Jang, C-vitamin och nässpray till mig nu :) Tack så mycket! Hoppas iallafall att jag kan gå till solan imorn, vill ju träffa mon amour :( Måste ta igen helgen ju! Har kännt så sjukt tomt utan honom, så det är hur underbart som helst nu när det är okej mellan oss igen! Ojdå! Nu börjar strax CSI! :D Det ska man ju självklart se på, men vi hörs imorn! PUSS!

Juste! Sprid vidare att bloggen är igång igen!
I know you've missed me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback