just another day

Oj vad uppdateringen suger hela tiden, haha! Men idag var det skola, dock inga lektioner, bara en föreläsning :) Blev lite långtråkigt, men samtidigt intressant, haha! Bra (y) När jag kom hem så åkte pappa och jag nästan direkt och handlade, kom hem med.. 10? 11? kassar, haha! Storhandlarna ;) Köpte även massa nödvändigheter till Kreta, det är ju liksom bara 3 veckor kvar :D Woho! Dock hittade vi inte allt vi (jag) behöver, så vi ska troligtvis åka till Apoteket snart :) Kanske även Ica Kvantum, pappa ska tydligen ha färskpotatis (BLÄ!!) Och om ni undrar och inte bor i Katrineholm, så ös regnar det ute och har gjort det hela jävla dagen! Så det känns ju kul :) Nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva, eller jo! Imorn är det balen/middagen för Söders nior :D Kommer bli skit roligt! Ska gå med tjejerna i klassen, så vi ska träffas hemma hos Johanna innan och så får vi antagligen skjuss till aulan :) Vet dock inte vad jag ska ha på mig, så ska jag kolla lite sen när jag kommer hem igen :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback