just you and I

Tja! Idag har det varit sjukt fint väder :) Så jag drog faktiskt på mig mina nya shorts! Och gick runt med dem och en tunn blus (?). Och tusan vad skönt det va att vara barbent! :D Skolan var förbannat slö idag! Hade sovmorgon till 08.50 då elevens val började, sen klockan 10-12.40 hade vi (jag, Helena och Felicia) håltimme!! Vi skolkar ju från språkvalet ^^ Sen hade vi mellan 30-40 minuter sv/so, sen skulle vi ha runt 1-1½ timmes hål igen! Och sen jäkla idrott, så jag drog hem istället. Liksom jag hade ändå glömt kläderna, så vafan, kändes bara onödigt att sitta där och vänta i flera timmar! Och det har ändå börjat komma massa mörka moln, så lite därför drog jag även hem :) Vill helst inte cykla hem i shorts när det regnar och är svin kallt? Njä, lockar inte så mycket. Men nu är jag iallafall hemma :) Så blir det finare sen kanske pappa och jag drar upp till farmor så ska jag klippa gräset hos henne igen :) Annars blir det väl att ligga i soffan och slöa resten av dagen ^^ Låter kanon! (y) Men nu ska jag nog fixa något att äta, är lite smått hungrig faktiskt, så vi hörs senare, PUSS


15 dagar kvar till sommarlov och 17 dagar kvar till Kreta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback