min lilla prins

Har inte uppdaterat något idag, förren nu (+ inlägget innan med som var nyss) för jag har varit upptagen men ändå inte upptagen, haha! Jani, hur ska jag förklara, jag har gjort en grej på förmiddagen, sovit, ätit, tv, sovit och nu sitter jag här :D Och idag har det faktisktåskat i Katrineholm, wow! Förska gången jag hört åska i år :) Även om det åskat under vissa nätter, men då sover jag så, heh :) Just nu funderar jag på att fixa en toast :o Är sjukt sugen på det!! Herregud.

Och jag tänker dissa några grejer nu!
Jag tänker dissa ret hosta och slem hosta! Liksom när mamma och jag var iväg på "grejen" så skulle vi sätta oss och snacka och då började min hals klia så in i helvete (LÄGG MÄRKE TILL MIN NYA STAVNING!) och jag satt och hosta, hosta och hosta! Tills hon frågade om jag ville ha vatten och självklart tackade jag ja, men seriöst, jag började gråta för jag hosta så mycket, haha! Och slem hosta, det fösvinner aldrig, man kan hosta en gång för man känner att man har något i halsen, men det försvinner aldrig? Då måste man fortsätta hosta! Och hosta, och hosta, och hosta........ SEN försvinner det, men det kommer ju tillbaka? Jävla skit liksom! Jag dissar det hårt! Hatar att ha varit förkyld :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback