Mmmmmmmh

Den här klänningen har jag kollat på i flera månader! Och hur underbar är den inte? :o Haha! Hade jag inte redan beställt såpass mycket hade jag beställt den här direkt! Men känns lite dumt, eftersom jag ska till Kreta om en månad och jag har inga pengar till dess, för mamma och pappa blir tvugna att ge mig pengar och sen måste jag spara till Göteborg också, fast skulle jag beställa den här så skulle jag nog inte ha med så mycket till Göteborg, eftersom jag redan köpt såpass mycket, då skulle det nog bli pengar för Liseberg bara :) För jag hade tänk ha med runt 2000, men vi får se hur det blir med det :) Ska ju klippa gräset hos farmor och tvätta hennes fönster snart också, kanske tjänar sjukt bra på det? :D Pappa säger att jag kommer få en hel del för det och tydligen har min kusin Klara och hennes kille Allan gjort det och de fick riktigt bra betalt :) Så vi får se, för min skolavslutningsklänning var ju för kort, så skulle sitta fint med en ny klänning faktiskt (A) Men jag måste lära mig när det är nog även om jag blir tjurig när jag inte får som jag vill! MÅSTE LÄRA MIG!!



Vad tycker ni? Måste jag lära mig att stå emot eller ska jag beställa och ha mindre pengar till Göteborg?

Kommentarer
Postat av: Hanna

köp! köp! köp! köp! :DDD

2010-05-16 @ 21:14:08
Postat av: Sofia (:

Köp den! (:

2010-05-16 @ 21:16:52
URL: http://softaperssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback