plugggggg

Åhh.. Har suttit och pluggat i snart 2 timmar nu.. Och jag är klar med en sak (woho), men inte klar på låånga vägar med den andra -.- Hoppas bara jag hinner klart med den innan ikväll! För jag skulle träffa Stefan idag, men vafan! Är ju tvungen att plugga.. För på fredag sätts tydligen betygen så jag måste lämna in allt skit imorn! Och det är inte alls roligt.. Så nu sitter jag vid mammas och pappas data och skriver i Word och letar fakta på internet, för det finns inget om min författare t ex i någon bok, så måste hitta allt skit på internet. Menmen, nu ska jag återgå till skitpluggandet! Har fortfarande grejen som jag inte är klar med kvar och sen en jäkla bokrecension.. Så hoppas ni får en roligare söndag än mig, PUSS

(EH vafan, nu hämtar jag mat och tar en paus istället...)


foton tagna av syster -09

inte så jätte snygga, men de duger helt klart :)
JAG MÄRKTE NU! Kolla in ögonbrynen, FUCK vad smala.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback