pluggggggggg

Stannade som sagt hemma idag igen :/ Hade ju tänkt att jag skulle dragit iväg till skolan idag, men fick som sagt inte. Så idag blir det att plugga hemma istället, känns nästan bättre, då slipper jag prata så mycket! För när jag ska säga saker så måste jag trycka på rösten massvis för att få fram ljuden, annars så viskar jag jätte mycket även om jag själv anser att det är normalt tonläge, haha :) Pappa hämtade även ut min medicin förut och tabletterna är typ 2 cm långa och 1 cm breda! Skit stora dvs! Sen hämtade han även mina p-piller, så idag började jag, för min vecka började även idag, värsta tajmingen! Haha :D Nej, nu ska jag sätta igång med pluggandet och sen drar pappa och jag iväg till skolan för att hämna lite mer plugg :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback