see ya later!

Nej, nu får sista inlägget bli! För jag tänker faktiskt stänga av datan nu :o Nu är jag iallafall klar, kör på osminkat dit, så fixar jag mig där istället :) Orkar inte ha smink om jag ändå ska sova på bussen, haha! Och idag ska jag faktiskt testa något jag aldrig testat förut :o Åksjuketabletter! För förra året när vi åkte i Februari så blev jag oerhört åksjuk på tillbaka resan och vill verkligen inte vara med om det igen.. Var så sjukt läskigt! Så hoppas att det hjälper :) Så bussresan går ut på sovande, godis ätande och musiklyssnande :D Låter riktigt trevligt, haha! Men vi hörs imorn hörreni :D Och då får ni troligtvis massvis av bilder :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback