sickkk

Fick bli att bli hemma idag med, är inte alls mycket bättre :( Visst, febern är borta, men halsen och snuvan är fortfarande lika jobbiga! Och imorn blir det kryssning, woho.. Haha! Jag som tänkt att jag skulle hålla på med Thea och Beatrice (och Ellen om hon kommit) men nejnej, nu är jag sjuk, då får jag inte :( Och jag sitter inte och snackar skit med de vuxna, haha! Eller okej, jag lär nog vara lite social med dem, men mon amour står nog först på listan som jag kommer vara social med :) Men en sak är säker, mamma kom nyss in och berättade vad hon längtade mest till på resan och jag håller med, frukosten, fyfan vad god! Man kan sitta i flera timmar och bara småäta av precis allt! Men det godaste är självklart de små munkarna, HAHA! Så jävla goda, hahah!

Dagens planer: Duscha och raka benen + peeling, ta fram allt jag ska ha med mig + packa, måla spegel till rummet och lägga in massvis av låtar på mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback