sjuk (igen!!)

Hejsan, hoppas att alla mår bra? För det gör absolut inte jag! Igår kväll gick jag och la mig nästan precis 21:00 för jag mådde såpass dåligt och var piss trött.. Hade då 38,2 grader :( Idag vaknade jag strax efter 8 och jag orkade inte gå upp, så tog tempen och idag har jag 38,6.. Så det bara höjs och höjs.. Så jag kan bara säga, snälla låt det ta stop nu! Sen har vi förkylningen, som jag trodde var över i torsdags, eller iallafall på bättringsvägar, men icke! Har fått piss ont i halsen och snuvan är tillbaka och jag har börjat hosta lite.. + Mitt huvud bara dunkar! Kan ni förstå min plåga? Och juste, när jag skulle gå och snyta mig orkade jag inte stå upp så jag satte mig och mina ben bara skaka för jag inte hade kraften att ens sätta mig! Så jag ska nog spendera min dag i sängen eller soffan :( För jag kommer inte orka något mer :( Så hoppas ni mår bättre än mig och får en förbannat mycket roligare lördag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback