still the same

Det blev att klippa gräset hos farmor förut :) Dock var det förbannat blött och lerigt på hennes tomt, så mina skor, strumpor och byxor blev ju inte lite smutsiga/blöta! Haha :) Direkt efter drog pappa och jag till affären och köpte godis och sånt ^^ Så nu är vi laddade inför Eurovising song grejen ikväll! (y) Fast jag är skit trött, så undra hur jag ska hålla mig vaken? Haha, pappa motade nyss bort mig från tv:n och jag fick trycka mig upp för att kunna sitta upp, haha! Kändes ju inte lite livlöst när jag började gå heller ;) Juste, kollade nyss på Grey's Anatomy från igår, eftersom det var bal/fest igår, så då missade ju jag, så kollade nu :) Grymt bra! Fast lite trist med händelserna i :/ Hatar när det handlar om barn och dess föräldrar dör! Usch, det är aldrig roligt :( Och sen när en skit fin relation avslutas, fy! Men antar att det hör till serier för att man ska vilja fortsätta se.. Imorn ska jag troligtvis va med Alice :D Vi får se vad snyggingen och jag hittar på ^^ Men nu ska jag sluta skriva och gå och tvätta bort sminket och sätta på Neutrogena :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback