27 november

Kollar för tillfället på Family Guy :) Kanske sätter på en film senare, men ska iallafall sova tidigt. Är grymt trött!

Idag var ju Alice och jag i nrkp och där köpte jag julklappar till alla som jag skulle köpa till :)
Fick även julklappspengar av mormor idag, så köpte grejer till mig själv också. Har kvar kanske.. 300 kr av 1000 kr nu, så ska väl se till att hitta något mer :)

Imorn ska jag va med Julia och hon ville baka lussekatter, så vi får väl se om vi gör det :) Sen ska jag även färga håret, men den här gången ska jag färga en annan färg än den jag har nu ;) Har aldrig haft denna färg, så hoppas det blir bra! Ni får se imorn hur det blev.

Nu ska jag kolla lite hemsidor efter tips till fler saker jag kan köpa till mig själv och läsa bloggar.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback