återigen; Norpan

Oush, fick mig precis en redig chock kan jag säga! Vet inte riktigt vad jag ska säga om det :o
Om ca 5-10 min ska pappa skjussa mig till tågstation :) För jag ska följa med Felicia till Norpan. Hon ska köpa maskerad dräkt eftersom hennes beställning tydligen var slut.. Fett surt! Så vi får hoppas på det bästa att vi hittar något roligt åt henne :) Annars får hon nöja sig med en prinsessdräkt från leksatsboden ;) Så liten som hon är får hon ju plats, haha!
Annars då? Ska inte göra mycket annat idag förutom att tagga till tusen till imorn :D För då är det äntligen dags för maskeradfesten! Evelina kommer hit någon gång under dagen och så ska vi fixa oss tillsammans :) Sen drar vi till Felicia och förfestar och sedan vidare till Forssjö för fest! :D Kommer bli grymt roligt tror jag.
Men nu ska jag sätta på mig skorna och jackan och sedan dra vidare, vi hörs!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback