change

Sitter i vardagsrummet och har precis kollat på OTH :) Avsnittet var jätte bra, som vanligt!
Ikväll blir det att se på Arga snickaren och Grey's Anatomy :) Samma där (GA) är också as bra!
Annars då? Sitter och funderar på vilken färg jag ska byta bloggbakgrunden till. Ska börja fixa med färgerna så de passar till årstiden har jag tänkt. Det jag gjorde med de nuvarande :) De passar ju till hösten. Men jag vet inte vad jag ska ha till vintern, för grönt och rött blir väl lite sådär.. Och vitt har jag redan i boxarna till mitten och sidorna, så det kan jag ju inte ha heller! Så måste fundera lite så får vi se vad jag kommer fram till :)
Har ni något förslag får ni jätte gärna dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback