Christmas time

Oj vilken bra uppdaterare jag är :)
Nej, men jag har haft fullt upp de senaste dagarna och jag har varit helt slut! Så bloggandet har hamnat åt sidan, men vi får se om jag pallar komma igång igen nu.

De senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket. Har varit i skolan och sovit mesta dels :) Sedan har tv tittandet en stor del i avbrottet, haha!
Men det har annars inte hänt ett dugg.

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske kollar med någon om någon vill hänga på till Norrköping och checka lite butiker?
Måste börja ta tag i julhandeln nu fan :D Och jag har några julklappar planerade redan, dock så kostar de inte så mycket så jag måste komma på något mer till de personer som jag planerat till :)
Men om ingen vill följa med dit kanske det duger med stan här :) Det jag ska köpa än så länge finns ju här så det är ju lugnt, men det är mycket större utbud i Norrköping :)
Plus att jag har min lilla pendelbiljett, så den som hänger på åker ju gratis ;)

Men nu ska jag ta och skriva min önskelista på ett vanligt papper istället för att ha den på datorn. Mamma och pappa kan ju inte se den annars om jag har den för mig själv, hihi! Så nu ska det skrivas för fullt :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback