* * * *

Godmorgon allihop.
Inatt har jag fått mig 3 timmars sömn och det från klockan 6 på morgonen till 9.
Jag kunde absolut inte somna på grund av halsen.. Varje andetag jag tog gjorde att min hals blev hur torr som helst och jag blev antingen tvungen att hosta eller dricka vatten. Detta gör i slutändan att man inte kan somna.
Så jag har hunnit med en film under natten :) The dark knight (jag vet inte om den stavas så, men ni förstår vilken) och den är ju skapligt bra :)

Nu under morgonen så säger mamma och pappa åt mig att ta hostmedicin, men jag vägrar!
Jag må vara barnslig när jag säger detta, men hostmedicin är en av de största fobier jag har. Speciellt den som jag skulle behöva ta också.. Den är en av orsakerna till att fobin existerar :(
Fan, jag lovar att om jag tar hostmedicinen så kommer jag antingen ligga i deprision resten av dagen, spy eller börja stor böla! Och jag vill inget, även om att gråta är lamt (men ändå!). Fast jag vet ju egentligen inte vad som kommer hända, tänk om jag spyr? Då har jag inte kvar min känsla att jag inte gjort det på nästan 5 år! Och den känslan tänker jag inte förstöra för lite hostmedicin!

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan får vi se vad som händer, uppdaterar mer senare!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback