lördag 20/11

Vaknade för snart 1 timme sedan och har hunnit med lite snack och 2 bullar ;)
Idag ska jag duscha och fixa lite, ikväll ska jag träffa några tjejer från gamla klassen :) Så vi får hoppas det blir kul!

Annars då? Ska se om jag kanske kan få till någon ny bild idag, känner att det börjar bli dax.

Sedan har jag, Fanny, Evelina och Felicia börjat planera in en lite större sak, eller rättare sagt STOR sak! Så ska se om jag kan få Evelina att skicka lite bilder idag eftersom jag bad om det igår :) Sedan ska vi se om vi kan få se ********** tidigt i veckan :D Skulle gärna vilja se den redan på måndag om det skulle funka för ägaren.
Vad detta är får ni veta när det genomförts och om det inte gör det, då får ni inte veta. Haha! ;)
Men jag hoppas att det blir bra iallafall :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback