man on fire

Den här dagen har räligt talat varit väldigt bra jämfört med andra :) Det har varit hur roligt som helst i skolan och efter skolan har jag bara tagit det lugnt och haft det skit skönt!

Dagen har gått ut på att vi har släckt en brinnande gubbe, så vi fick använda oss av brandmanskläder och sådant :) Kände mig riktigt snygg alltså!
Sen har vi haft engelskprov och det gick väl helt okej skulle jag tro :) Hoppas på ett VG iallafall. Jag gjorde MVG frågan, men antar att eftersom jag inte gjorde precis allt på resten av provet så kan jag inte uppnå det betyget.
Men fan om jag inte får ett VG iallafall! Lovar att jag kommer bli riktigt sur om jag inte får det, haha!
Efteråt hade vi matte, dock drog Fanny och jag till gottan och Mc och köpte lite grejer. När vi kom tillbaka hade de andra redan börjat för vi tydligen började nästan en timme tidigare! Men eftersom vi inte var medvetna om det så fick vi ingen frånvaro (som tur är) och nu ska vi fortsätta så resterande veckor av läsåret :) Så nu har vi inte 2 timmars lunchrast på onsdagar vilket är underbart skönt!

Ikväll har jag kollat på Bartenderskolan, Paradise hotel, Arga snickaren, Grey's Anatomy och Nikita.
Awesome med serier alltså, haha!

Nu ska jag fortsätta kolla klart på Nikita, sedan sova :)
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback