monday

Idag var det makeup dag :) Fixade först Fannys hår med Felicia, sen fixade jag en uppsättning. Kan nog sno en bild från Maddes blogg där frisyren syns ;) Men då lovar jag att länka hennes blogg :)
Sen fixade en ögonmakeup på Felicia. Den blev väl helt okej, men kanske inte den bästa! Haha :)
Tvättade även håret på Fanny och det gick ju.. Bra. Hon garvade ihjäl sig när jag spolade vatten i hennes hår, för jag drällde i hela hennes ansikte och det rann ner över hela hennes rygg.. Och ändå var det ett sådant där hårtvättningsstol som finns hos frisörerna.. Gud vad dålig jag var på det, men Fanny och jag har ändå gjort en deal :) Jag ska få tvätta hennes hår varje måndag så jag kan lära mig.

Efter skolan drog vi ner på stan och där köpte jag en foundation, ni vet den jag visade bild på igår?
Så imorn blir det upp till bevis för den :)
Efter det drog vi till McDonald's och käkade, sen tog vi tåget hem :)

Nu sitter jag här hemma framför brasan och har det skönt!
Kanske går och hämtar Tufsan snart och tar fram mitt godis ;) Mmh!
Hörs!





Där ser man på ett ungefär hur frisyren såg ut :) Det är riktigt snyggt när man fixar håret så som Felicia och jag gjorde, för det är då man får till de bästa uppsättningarna ;)
Här får Madde även en länk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback