mumin

Sitter just nu och kollar på EMA 2010 :) Det är verkligen grymt!
Idag har jag, Alice, syrran och Monika varit i Duveholmshallen och jobbat. Vi har gått 1 timme vardera under 4 timmar i en mumindräkt :) Det var svettigt och riktigt varmt! Men det var verkligen värt det! Vi gick runt och kramade både stora och små och vi fick larva oss så mycket vi ville! För ingen visste att det var vi ;)
Så det tjänade vi lite cash på :) Är inte riktigt säker på summan, men det blir säkert jätte bra!
Annars då? Jag har inte gjort något annat idag faktiskt, förutom att ligga och sova/halvsova i sängen och glott på tv.
Imorn är det studiedag för min del, vilket är jätte skönt! Fast skulle ju inte skada om de bytte dag eftersom vi har stylistdag imorn.. Lite irriterande det där när de väljer just vår dag :(
Men vi får se vad jag hittar på för någon imorgon då.
Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback