norreborre staden, ni vet?

Gårdagen spenderades i Norpan med Alice och Monika :) Fick med mig en termosmugg hem, haha! Men jag är jätte stolt :) Sen köpte jag ett par jeans till Julia som hon hittade dagen innan när vi var där :) Alice och Monika köpte var sitt par jeans och även jag känner att jag skulle behöva ett par.. Har bara ett par som är för stora och ett par som är för små ;) Kul! Annars då? Alice och jag tog en fika på Espresso house och jag tog en kopp te medan Alice tog cola :) Monika fortsatte istället gå i butikerna. Men det var riktigt skönt att få sätta sig och ta något att dricka :) Själva dagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, för vissa saker sket sig och vissa saker var helt enkelt bara tjuriga, irriterande och bara ärligt talat dåliga! Så en god natts sömn behövdes för att jag skulle kunna släppa saker och ting. Sov hos Alice under natten också, även Monika :) Och vi somna runt 11 tiden vilket var gudomligt skönt! Idag har dagen har spenderats med Alice framför tv:n och sen träffade vi även Marcus lite snabbt :) Inte träffat killen sen somras så det var roligt.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Arga snickarn och snart Grey ;) Morgondagen kommer också spenderas i Norpan, haha! (mitt andra hem, typ)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback