redhead

Hejsan kära läsare!
Idag ska jag träffa Julia :) Så vi får se vad vi hittar på. Hon ville ju baka så vi får se om det blir av.
Vi lär väl checka in en film eller så också, brukar bli så ;)

Och sen måste jag ju berätta! Jag har färgat håret rött :) Har aldrig haft den färgen, så det är helt klart annorlunda för mig!
Men jag tycker det är skit snyggt! Dock hade jag hoppats på en ljusare färg, det är ganska mörkt.
Men annars är det skit bra!

Sen måste jag även köpa en ny foundation.
Denna gång ska jag prova en som jag aldrig provat förut, men jag har hört att den ska vara grym!
So why not?
Men jag visar er en bild på håret snart/senare :) Måste bara fixa mig och sådant först.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback